Писатимуть про «Рівненщину туристичну» такі видання як «Міжнародний туризм», «Мандри», «Сегодня», «Ліза», «Магістраль», «Урядовий кур’єр» та Інтернет-портали «Мандрія», «Укртуризм» і «Експерттур». Такий 2-х денний прес-тур чекає на журналістів відомих всеукраїнських видань. Медійники прибули на Рівненщину, аби на собі відчути унікальність нашого краю та популяризувати відпочинок в нашій області.
До переліку туристичних об'єктів включено пам'ятки нашого району - садиба графів Валевських (смт. Гоща) та архаїчний вітряний млин (с. Красносілля)
Із журналістами зустрілися голова Рівненської ОДА Олексій Муляренко та його заступник Світлана Богатирчук-Кривко.
«Туризм для нас залишається одним з пріоритетних напрямків. За рік багато чого зроблено. Ми вже маємо бренд «Рівненщини туристичної», працює сайт, є маркетингова стратегія та візуалізація. Ми продовжуємо відкривати туристичні офіси. Тобто підхід до туризму – системний та комплексний», - зазначив Олексій Муляренко.
Керівник області також розповів про активізацію діяльності аеропорту. Велику увагу приділено інфраструктурі навколо туристичних об’єктів. Це і ремонт доріг, встановлення вказівників, облаштування під’їзних шляхів тощо.
Крім того, в області затвердили масштабний зелений шлях «Медове коло», який простягається на понад 250 км мальовничими куточками Рівненщини та передбачає мережу локальних маршрутів. Визначними місцями шляху є Тунель кохання у Клевані, заказник «Базальтові стовпи», Музей лісу, ландшафтний парк «Надслучанська Швейцарія».
Тож, розвиток туризму на Рівненщині став більш впізнаваним на мандрівній мапі України. Усі бажаючі можуть придбати «Паспорт мандрівника» та взяти участі у грі-квесті «На власні очі». Нагадаємо, суть гри полягає у тому, щоб подорожуючи Рівненською областю, відвідати якомога більше об’єктів, позначених на спеціальній карті та вклеїти унікальні марки у власний «Паспорт мандрівника». |